keskiviikko 2. elokuuta 2017

Alleduuri


ALLEDUURI ON LOPETTANUT TOIMINTANSA.

Tammelaan aukesi tänään suloinen kahvila Alleduuri! Suuri osa kahvilan tuotteista sopii vegaaneille ja kaikki (!!!) tuotteet on valmistettu ilman vehnää, ruista, ohraa, kananmunaa, maitoa, kalaa ja pähkinöitä! Kahvila aukesi tänään ihan hissukseen mutta koska mulla on kaikki tuntosarvet höröllään pälähdin paikalle tunti sitten :) Vitriini oli täynnä erilaisia herkkuja ja saatiinkin useita niistä maistettavaksi. Tuotteiden hinnat oli 3-6e

Suolaisella puolella tarjolla oli nokkossämpylä tomaatti-kookossalsalla ja kasvispiiras samalla täytteellä. Nokkossämpylä oli aivan mielettömän herkullinen, ihan paras gluteeniton leipä mitä oon syöny. Vähän jänskätti kookoksen ja tomaatin yhdistelmä kun kumpikaan ei oo mun lemppari ja oon vähän allerginen molemmille, mutta ei tullut oireita ja maku oli tosi mainio. Leipä oli mun lemppari, avomies tykkäs piiraasta vielä enemmän.

Makealta puolelta testattiin mansikkaherkku ja kierrepulla. Mansikkaherkku ei ollut erityisen makea, enempi tuli mieleen vispipuuro :) Pulla oli yks parhaista pullista mitä oon syöny, tosi hämmentävää että siinä ei ollut vehnää. Supermehevä ja maukas sisus, two thumbs up!

Omistaja sanoi että viikonlopun ja ensi viikon aikana kahvilatoiminta starttaa ihan todenteolla. Hyviä vinkkejä ja huomioita ottavat varmasti mielellään vastaan joten ei muuta kuin ehdottamaan.




Aaltosenkatu 27-29
https://www.facebook.com/alleduuri/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti