perjantai 19. toukokuuta 2017

Classic American Diner


NO NYT! Mä oon odottanut tämänkaltaista vegaanista annosta vuosikausia ja nyt se vihdoin on täällä!!! American Dineriin on saapunut nyhtösoija ja sen myötä vegaaniset annokset! Valittavana on salaatti, hampurilainen, sandwich ja tuo patonki minkä mä otin. Hinnat 15,9-16,9e. Kaikissa tosiaan päätäytteenä nyhtösoija, mutta muuten annoksista löytyy mukavasti eroja.

Toi patonki (15,9e) oli täydellinen! Mun odotukset oli superkorkeella, koska menussa lupaillaan nyhtösoijan lisäksi mm. vegaanista juustoa ja majoneesia. Oon ollut jo hetken aikaa kovin kyllästynyt tofuhampurilaisiin joissa on kastikkeina salsa ja/tai guacamole, joten meinasi itku tulla kun tää oli niin kaukana sellaisesta. Jokainen haukkaus oli todella mehevä ja soijan ominaismakua oli saatu piilotettua sopivasti. Annokseen kuului valtavan patongin lisäksi iso kasa ranskalaisia, coleslaw ja suolakurkku. Ostin vielä ranskalaisille dipiksi vegemajon (1e). Huhhuh, en oo noin isoa annosta hetkeen (ikinä?) ravintolassa syönyt!

Tämä annos meni kyllä ihan heittämällä Tampereen top kolmoseen! Hampurilainen ja sandwich kuulosti myös tosi hyviltä, täytyy nekin käydä tänä kesänä testaamassa. Ja foodorallahan on tän kuun ilmaiset kuljetusmaksut, joten voi olla että tulee tilattua jotain kotiinkin :D Myös Wolt kuljettaa American Dinerin ruokia :)

Kolme toimipaikkaa Tampereella;
Itäinenkatu 9 (Finlayson)
Koskikeskus
Taninkatu 2 (Lielahti)
http://www.ravintola.fi/ravintola/american-diner-finlayson/

1 kommentti:

  1. Täytyy kyllä käydä kokeilemassa tämä jossakin vaiheessa, sen verran lupaavalta kuulostaa :)

    VastaaPoista