torstai 5. marraskuuta 2015

Fit Wok


Facebookin Vegaaninen Tampere -ryhmä on ihan loistava! Sain sieltä taas hyvän lounasvinkin että Fit Wokista saa nykyään wokin kikhernenuudeleilla! Käytiin eilen testaamassa ja oli tosi hyvää! Lounasaikaan omavalintaisen wokin saa 8.5 eurolla, mutta noi kikhernenuudelit ei kuulu lounastarjoukseen, joten mun annos maksoi 10e. Tilasin wokkiin kikhernenuudeleita, tofua, sipulia&paprikaa ja korma-kastikkeen (lisänä vähän valkosipulia, myös chiliä sais). Kikhernenuudelit oli oikein maukkaita ja rakenne oli hyvä. Oon syönyt noita nuudeleita aiemmin Rongankadun Gopalissa, mutta oon maistanut niitä vain kylmissä salaateissa, jolloin rakenne ei oo ollut ihan loistava mutta nää oli tosi onnistuneita. Tofu ei maistunu erikseen oikein miltään mutta kasvikset ja kormakastike oli hyviä ja kokonaisuutena oikein onnistunut lounas. Chiliä ja valkosipulia voi pyytää oman maun mukana, mä tykkäsin tästä ruuasta (vähän valkosipulia, ei chiliä) enemmän kuin viime kormasta, jossa oli reilusta molempia. Ruokaa oli runsaasti mutta siitä ei tullut raskas olo, joten ihan ideaali lounasruoka. Kaikkiin annoksiin kuuluu kananmunaa, joten muistakaa pyytää ilman sitä. Myyjä tunsi vegaanitermin hyvin, joten sen kans ei ollu ongelmia. Kikhernenuudelit on vaihtuvalla listalla, mutta myyjä sanoi että tarkoitus on niitä pitää jatkossa aina saatavilla.

ZokWokin tikka masala -wokki on mun mielestä vähän herkullisempi kuin tämä, mutta kyllä noi kikhernenuudelit on niin hyvä tuote, että joskus täytyy käydä täälläkin uudestaan.

Verkatehtaankatu 7
http://www.fitwok.fi/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti