lauantai 20. lokakuuta 2018

Shanghai


Shanghaita on kehuttu vegaanipiireissä paljon mutta mä olen syönyt sieltä vain kerran (vuonna 2011). Ruoka oli silloin todella mautonta ja oon sen jälkeen aina jotenkin unohtanut paikan kun oon miettinyt ruokaa keskustassa. Tänään kuitenkin nälkä iski juuri Shanghain kohdalla ja päätin että nyt täytyy testata toi paikka. Jono oli melko pitkä ja tofu pähkinöillä -annosta (8e) joutui odottamaan puoli tuntia. Ei haitannut yhtään, ruoka oli I-HA-NAA! Juuri niin öljyistä ja soijakastikkeista kuin pitääkin! Kasviksia oli paljon ja tofua ja pähkinöitä sopivasti myös.

Pyynikintorin kiinalainen on ollut mun vakkaripaikka tähän asti mutta tästedes haen kyllä ruokani Shanghaista <3 Curry- ja Kääg-kastikkeet sisältävät normaalisti maitoa mutta ne voidaan pyynnöstä valmistaa myös kookosmaitoon. Annokset on n. 8e lounasaikaan ja take awayna, netistä löytyvän listan mukaan tofuannoksia on normimenussa vielä paljon enemmän ja ne maksavat paikan päällä vain 9e. Jee, odotan innolla uusien annosten testaamista!

Take away- ja lounaslista.

Tuomiokirkonkatu 21
http://www.shanghai.fi/

2 kommenttia:

  1. Sanghain Tofu Kääg vegaanisena on ihanaa! Sunnuntaina oltiin menossa hakemaan annokset, mutta tofut olivat loppuneet koko ravintolasta. Täytyy yrittää uudelleen vaikkapa tänään :)

    VastaaPoista