tiistai 6. elokuuta 2013

Don Taco

SULJETTU
Oon monta kertaa kesän aikana ihmetellyt hämeenpuistosta löytyvää Don Taco -grillivaunua, mutta vasta tänään hoksasin, että kannattaa käydä kysymässä löytyiskö sieltä mitään vegaanista. No löytyi! Paputäyte ja kaikki salsat on vegaanisia. Tilasin tacosetin (8e) johon kuuluu 3 tacoa, nachoja ja dippi. Paputäyte sai tacoihin seurakseen guacamolea ja bandera salsaa ja nachoille valitsin mango-habanerodipin.
Paputäyte oli hyvää ja bandera ihanaa ja kokonaisuutena maukas annos. Mä vaan olin pöljä ja tilasin guacamolea, vaikka en melkein ikinä siitä tykkää, enkä tykännyt oikein nytkään. Myöskään tacokuoret ei räjäyttänyt mun tajuntaani. Mango-habanerodippi oli hyvää ja mango maistui, mun makuun vähän turhan tulista, mutta varastin avomiehen annoksesta asada salsaa ja se oli tosi hyvää.

Kaiken kaikkiaan positiivinen yllätys, vaunu löytyy hämeenpuistosta vielä kuusi viikkoa ja kyllä me aiotaan käydä toistekin. Ens kerralla mun lautaselta löytyy varmaan iso kasa nachoja, papuja, asada salsaa ja tupla-annos bandera salsaa :)


Hämeenpuisto
http://dontaco.fi/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti