keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

Fit Wok


Kävin tänään lounaalla Fit Wokissa. Lounasaikaan wokki (pohja+proteiini+kasvistäyte+kastike) maksaa 8.5e (limu +1e) ja testasin tänään wokin, jossa oli täysjyväriisiä, tofua, sipulia&paprikaa ja korma-kastiketta. Kaikki pohjat sisältää automaattisesti kananmunaa, joten muista pyytää ilman! Mä olen syönyt kormaa vain kerran aiemmin (gopalissa), joten mulla ei ole oikein vertailukohtaa mutta tää oli sopivan tulinen, maukas ja hyvänkokoinen annos. Sipulia oli runsaasti ja tofuakin mun mielestä enemmän kuin viimeksi. Maku oli välillä jotenkin tunkkanen (väärä sana, mutten keksi parempaakaan) mutta en tiedä johtuko se kormasta vai siitä valkosipulista mitä tulee mausteena päälle. Voi myös johtua ihan vaan siitä, että jokainen haarukallinen maistuu samalta. Riisin tilalle voi valita myös nuudelit, kasvispohjan tai salaatin, tuota kasvispohjaa aion käydä koittamassa joku päivä. Tykkäsin tästä annoksesta vähän enemmän kuin edellisestä nuudeliwokista, mutta ei nyt vieläkään ihan tajunta räjähtänyt.

Jos muuten tiedät jonkun hyvän lounaspaikan mitä en ole vielä testannut, niin ehdota ihmeessä mulle! Oon juhannukseen asti töissä poliisiaseman lähellä ja oon kauheen laiska tekeen hyviä ja järkeviä eväitä, joten lounaspaikkoja testailen mielelläni pitkin kevättä.

Verkatehtaankatu 7
http://www.fitwok.fi/

1 kommentti:

  1. Mustakin FitWokin ruoka on jotenkin vähän mautonta, sellasta tasapaksua mössöä.. Harmi, koska edellytykset olisi parempaankin!

    VastaaPoista