maanantai 11. marraskuuta 2019

Luckiefun’s


Oon jostain syystä himoinnut pari viikkoa kiinalaista ruokaa ja oon etsinyt hyvää buffettia jossa olis otettu vegaanit hyvin huomioon. Kävin viime viikolla koskikeskuksen Luckiefun's:n sushibuffetissa (12,9e) ja tänään Ratinan Kung Food Pandassa (10,9e) josta kirjoitan huomenna.

Heti alkuun pakko kertoa, että mä en tiedä sushista mitään. Niitä maistelin mutta en osaa sen kummemmin kertoa oliko ne hyvälaatuisia vai ei. Mun tajuntaa ne ei räjäyttänyt mutta tarjolla oli kuutta erilaista sushia joten valinnanvaraa oli. Lämpimällä puolella vegaaneille oli ainakin riisiä, tofukastiketta, kevätrullia, sipulirenkaita, salaattia, höyrytettyjä kasviksia ja pähkinöitä.

Olin ruokaan aika pettynyt. Kevätrullat ei maistunut miltään tai noh, pakastimelta. Sipulirenkaat oli peruspakastekamaa ja tofukastike ei ollut lainkaan mun makuun. Cashewpähkinät ja suolapähkinät pelasti annosta jonkin verran mutta ei kyllä kolahtanut. Toivoin kovasti että tofukastike olis hyvää koska haluaisin oppia syömään sushia ja tossa buffetissa sitä olis voinut käydä maistelemassa. Onko joku syönyt tuolla hyvää tofusoosia? Haluaisin antaa vielä toisen mahdollisuuden mutta en oo tota punaista tofu-paprikakastiketta kyllä enää syömässä.


Koskikeskus, Hatanpään valtatie 1
https://www.luckiefun.com/sushibuffet-ja-menu/sushibuffet-tampere/koskikeskus/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti