perjantai 25. heinäkuuta 2014

Minetti Jäätelö


Juhlittiin eilen mun äidin nimipäivää käymällä Kustaa kolmosessa syömässä (edelleen nam!). Sen jälkeen suuntasin siskon kanssa koskariin ja käytiin katsastamassa Minetin tarjonta. Kysyin mustikka-sorbetin vegaanisuudesta ja myyjä sanoi, että kaikki sorbetit on vegaanisia (paitsi yksi jossa oli suklaakastiketta). Tuntuivat oikeesti tietävän mistä puhuvat, toinen myyjä sanoi, että kuppijäätelön kanssa tuleva keksi ei ole vegaaninen, koska sisältää maitoa (tai kananmunaa, en siinä vaiheessa enää niin kuunnellu ku olin innoissani). Valinnanvaraa oli melkoisesti, mä tilasin kipollisen vihreä omena -sorbettia (3.5e). Vihreää omenaa on sekä kirpeänä että makeana versiona, mä tilasin makeamman ja oli kyllä tosi hyvää! Maistui jäätelölle, ei sellaiselle sorbetille mitä oon joskus syönyt jossa on jäähileitä eikä kauheesti makua. Aion kyllä testailla muitakin makuja, vegaaneille on niin vähän vaihtoehtoja perusruokakaupoissa, että tää on kyllä ihan hirmuisen ihana paikka!

Tärähtänyt kuva mutta eiköhän tosta jotain käsitystä saa vaihtoehdoista :)

Useita toimipisteitä Tampereella

5 kommenttia:

  1. Minetti on aivan ykkönen! Persikkasorbettia olen itse kokeillut ja se oli erinomaista. Ei liian makeaa, vaan raikkaan hedelmäistä. :)

    VastaaPoista
  2. Mä olin ihan järkyttynyt, että vaihtoehtoja oli noin paljon! Täytyy maistaa toi persikkakin :)

    VastaaPoista
  3. Tämä testannut sitruunan, mangon ja vadelman, kaikki nam!

    VastaaPoista
  4. Voi kun siellä olis joku maistelulautanen tms niin sais testattua kaikki maut :)

    VastaaPoista
  5. Itse en pidä Minetti Jäätelö

    VastaaPoista